? ??????????????Future Stars Will Be Dim? ????? ?? ???Rating: 4.8 (10 Ratings)??5752 Grabs Today. 13979 To
tal Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Punk Splatz? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??1078 Grabs Today. 3486 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ??? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 21, 2011

Better or ....... ??!

pic are visual presentation purpose only,actual item might differ.

hurm..bile dah tengok gambar tu mesti korang dah pikir pasal fizikal gigi aku sekarang kan?hehe.tu yg aku nak mintak pendapat tu..its better or just looking nice untuk aku ek?kepade yg dah kenal aku tu aku tak kisah dah kalau diorang nak cakap ape pon pasal ni.sebenarnye aku open la.tapi agak sensitif jugak.;p huhu.jangan too much sudah la.ok2,katenye kalau nak buat camni agak2 kena ade RM2K.betol ke?aku pernah tanye kat klinik gigi rupenye diorang tak buat surgery.hehe.malu je kan?ingat nak tanye jugak la kat hospital,tapi takde mase pulak nak pergi.ade jugakla dengar2 kat kawan2 yg pernah buat ni ade yg kate just ratus2 je,ade jugak yg kate ribu-riban.kalau nak murah kite kena buat mase umur 16 tahun & buat kat kerajaan.tak tahu la tu.huhu.confused betol.hurm,bile aku pikir2 balik,rasenye ni just kehendak seseorang manusia je..kan?kalau aku betol2 nak buat pon aku rase aku tunggu aku dah kerja dululah.mahal macam mane sekalipun duit aku sendiri kan?lagipun family aku pon sokong kalau aku buat benda ni.so,dapat la semangat sikit & confidences pasal ni.hehe..ape yg aku tahu,kalau mengikut syarak ianye pon diharuskan sebab Allah itu cantik maka Allah suke yg cantik2.^_^ -glad knew that-

p/s : kepada semua insan,janganlah merasekan yg anda semua tu tak sempurna & terlalu sempurna sebab semua insan kat dunia ni masing2 ade kekurangan & kelebihannye..sesungguhnye kepada Allah jugalah kembalinye kite..next time,just perbaiki diri kite yg banyak kekurangan ni menjadi yg lebih baik..^_^

0 comments: